Geen producten
Prijzen zijn inclusief BTW
Nieuw product
Primer in spuitbus 400ml P510
Bi-componenten spuitbus
transparent
Hechting promotor voor ruwe koolstof
Hecht primer voor koolstof fietsframes
het Stardust Bike-assortiment biedt een serie specifieke en noodzakelijke primers voor bepaalde kale en ruwe materialen die moeilijk hechten
Sommige moderne fietsframes zijn vanuit het koolstof gemaakt en wanneer ze nog niet gevernist of in fabriek voorbereid, wanneer ze geschuurd zijn, is het noodzakelijk om deze speciale hechting bevorderaar voor koolstof te gebruiken, ten einde een goede grip te garanderen
kenmerken
het primaire spuitbus voor koolstof Stardust bike P510 is een product van professioneel type zeer performant. Het is een transparant en glanzend product dat uithardt dankzij een polymerisatieverharder. De verharder zit in de spuitbus.
Omdat het een transparant product is, kan het worden omschreven als koolstof vernis. Het maakt dus mogelijk om de achtergrond transparantie te behouden.
Eenmalig gebruik : na activering van de verharder moet de spuitbus binnen maximaal één tot twee uur worden gebruikt.
Type :
Ontvlambaar gesolvateerde product
Bi-componenten spuitbus : de spuitbus bevat een patroon met verharder, die voor gebruik moet worden aangeslagen met behulp van de onderstaande knop
Aanbrengen :
Het oppervlak moet worden geschuurd met een korrel schuurpapier tussen 320, 400 of 500.
Controleer of het oppervlak schoon, stofvrij, droog en vrij van vet of verontreinigingen is.
Breng twee lagen koolstof primair aan met een droogtijd van vijf tot 10 minuten tussen elke laag.
Droging :
Staat een droging tot in de kern toe van 6 tot 12 uur alvorens af te dekken.
Her afdekken met de verven :
Schuur met P500, Alvorens te schilderen met elke soort verf of lak.
Als een fijnere korrel wordt gebruikt, neemt de hechting niveau af.
Bij korrel 500 zijn geen schuursporen zichtbaar.
Theoretische Opbrengst 1m² / spuitbus / 1 laag
Dikte : 1 laag = 20-25 µm droog
Product voor professioneel gebruik ! Gebruik met een verfmasker, en in een ruimte met voldoende luchtcirculatie
.
.
.
.