Geen producten
Prijzen zijn inclusief BTW
Nieuw product
Professionele autoformule op waterbasis
Niet gevaarlijk product
Verzending per vliegtuig mogelijk
naar de ganse wereld
Tintenkeuzelijst hierboven^
Kameleonkleur L1890X, een buitengewone kleur met 8 reflecties
Hier is de enige echte kameleonverf die 8 verschillende kleuren kan weergeven, afhankelijk van de kijkhoeken
Kleurreis: Groen/Turquoise/Blauw/Paars/Rood/Oranje/Goud/Geelachtig Groen
het is daarom een volledige draai van de prismatische cirkel
TECHNISCHE FICHE
Aard van het product : Te vernissen mono matte watergedragen basis
BESTEMMING : Auto, moto, decoratie, andere
THEORETISCHE DEKKRACHT: 4.5 M² / L
GEBRUIK : Met pistool
REGELING: Pistool: Bij voorkeur 1.2 tot 1.4 buis - Druk : 3 bars
Het is aangeraden om de pistool microfilter te verwijderen.
MENGVERHOUDING: Goed schudden voor gebruik om een homogeen product te verkrijgen. Waterverdunning 5% max.
AANBRENGEN: Gebiedend op zwarte grondlaag, met P400/P500 DROOG of P800 met water gladgeschuurd. Alle types autolakken of -basissen, solventhoudend of watergedragen. De zwarte grondlaag is onder de categorie 'Basissen te vernissen' beschikbaar. De kameleon vervolgens spuiten in 4 tot 5 dunne lagen met een tussentijd van minimum 30 seconden tussen de lagen.
DROOGTIJD BIJ 20° : TASTDROOG 10 min. per laag.
VERNISSEN: Na het volledig drogen, en binnen de 72u maximum. Eerst wachten op het volledig mat worden alvorens te vernissen. Mogelijkheid om het drogen te versnellen door geforceerde lucht of door de temperatuur te verhogen. Binnen de 72u max vernissen (met gelijk welk type blanke lak voor auto's), om het goed aanklampen van de blanke lak te garanderen, door bij voorkeur met een dunne aanklamplaag te beginnen. Onze autovernissen BS830 of BS810 gebruiken ( categorie VERNISSEN )
OPSLAG: 3 MAANDEN IN ORIGINELE VERPAKKING, OPGESLAGEN TUSSEN 10 °C EN 30° C
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
.
.
.