Geen producten
Prijzen zijn inclusief BTW
Hier is een aparte specialiteit, die bestaat uit het behandelen, schilderen en aanpassen van oppervlakken, voornamelijk in PE, HDPE en PP, met de andere types motor verven: deze categorie is gewijd aan motorcrossverf. Alle enduro-beoefenaars weten dat motorcross een oefening is die geen delicatesse vereist. Proefevenementen stellen de rijders, h...
> Lees meerHier is een aparte specialiteit, die bestaat uit het behandelen, schilderen en aanpassen van oppervlakken, voornamelijk in PE, HDPE en PP, met de andere types motor verven: deze categorie is gewijd aan motorcrossverf. Alle enduro-beoefenaars weten dat motorcross een oefening is die geen delicatesse vereist. Proefevenementen stellen de rijders, hun motoren en hun stroomlijnkappen op de proef. Dit neemt niet weg dat het mogelijk is om het design van zijn motorcross te verzorgen met een mooie gepersonaliseerde motorverf.
Voor degenen die hun alle terreinen-motorcross willen herschilderen met een speciale verf in hun kleur, weet dat het perfect mogelijk is, maar op een motor waarvan de stroomlijnkappen zijn gemaakt van flexibele kunststoffen.
De oppervlakken zijn klein (dit betekent dat qua product een spuitbus voldoende is), de vormen en reliëfs zijn interessant om de veranderingen in kleuren en reflecties te laten zien, maar de materialen zijn moeilijk op te hechten en zeer flexibel. U zult zien dat u, door onze instructies tot op de letter te volgen, uw MX een unieke uitstraling kunt geven zonder ooit bang te hoeven zijn voor loslating of degradatie van uw prachtige parelmoer- of kameleon-afwerking !
De trials bevatten buisvormige metalen frame zones en plastic zones, vaak brus, niet gevernist. Dit onderdeel is het meest delicaat om te schilderen :
Op de plastic zones, moeten de stickers worden verwijderd: hiervoor is het nodig om een droger of een warmtepistool mee te nemen, om ze te verwarmen en zonder problemen af te nemen. Anti-siliconen ontvetten kan gebruikt worden om lijmsporen te verwijderen.
Vervolgens is het noodzakelijk om het plastic « wit te maken », door ze in te wrijven met een schuurspons die gedrenkt is in carrosserieverdunner. Ja, dit soort plastic is resistent en bijna niet te hechten zonder deze barbaarse technieken: het is dan noodzakelijk, het is echt aan te raden, om snel een fakkelvlam over het oppervlak te laten gaan om het plastic te laten zweten.
De kunststof hechtverbeteraar wordt vervolgens in een of twee dunne banen aangebracht.
Dit is het. We kunnen de verf van het motorfietskruis aanbrengen op de plastic kuipen en op het chassis waarvan we de oppervlaktelak eerder snel zullen hebben geschuurd.
Ongeacht de motorcross verf voor plastic, als het monocomponent (1C) is, is het altijd zeer flexibel en kan, zonder enige problemen, de buigingen van de kuipen weerstaan. Alleen in de vernissen, die in de allerlaatste stap worden toegepast, moeten we een speciaal additief gebruiken om ze zeer flexibel te maken.
De fluorescerende tinten zijn ideaal om uw motor een sportief, agressief en dynamisch karakter te geven. De meest energieke kleuren zijn fluo-groen, geel, oranje en rood. Het proces is eenvoudig (basiswit, gevolgd door fluorescerend, gevolgd door vernis) en de drie stappen moeten zonder onderbreking worden uitgevoerd. Natuurlijk kunt u uw stickers plakken voordat u gaat lakken.
Hier is een OVNI in de wereld van de verf, wat niet onopgemerkt te gaan : het kameleon-effect, voorheen bekend als het scarab-effect, is een zeer speciale, iriserende verf, die steeds van kleur verandert, afhankelijk van de positie van de waarnemer die naar het kruis van de motorfiets kijkt. De kleurkeuze bij Stardust is adembenemend en sommige tinten zijn behoorlijk indrukwekkend.
Gemetalliseerde verf van motor
Chroomeffect voor motor verf
> Verminder.
.
.
.