Geen producten
Prijzen zijn inclusief BTW
Onder de verven van motoronderdelen, moeten motor velgen verven uitzonderlijk verven zijn, goed bestand omdat de velgen zo dicht mogelijk in contact komen met het bitumen, met allerlei soorten grind.
Afgezien van deze overwegingen op weerstand, is men echt vrij om voor zijn motorvelgen verf te kiezen, welke kleur of effecten dan ook : het maakt ...
> Lees meerOnder de verven van motoronderdelen, moeten motor velgen verven uitzonderlijk verven zijn, goed bestand omdat de velgen zo dicht mogelijk in contact komen met het bitumen, met allerlei soorten grind.
Afgezien van deze overwegingen op weerstand, is men echt vrij om voor zijn motorvelgen verf te kiezen, welke kleur of effecten dan ook : het maakt niet uit of het een epoxyverf voor een motorvelg is, of een klassieke matte basis, omdat dit slechts een dunne laag is, tussen de twee belangrijkste lagen: primer en de vernis.
Moet u zoeken naar hardheid voor een motor velg verf ?
Neen. In tegenstelling tot wat we denken, is hardheid belangrijk om krassen te voorkomen, maar het is niet per se de beste, om te beschermen tegen de risico's van scheuren, spanen en losraken, na een schok met een projectiel op de weg. Hoe dikker en harder een droge verflaag, hoe groter de kans dat deze breekt en afbladdert.
De carrosserie verven die wij aanbieden (tinten op aanvraag, kameleon, metaal, fluo ..) zijn van naturen flexibel en zeer dun: ze zijn ideaal.
Als de onderdelen volledig zijn gestript, waardoor het metaal zichtbaar blijft, is het verplicht om een specifieke primer te spuiten, zowel om het metaal te beschermen tegen corrosie en oxidatie, maar ook om een perfecte hechting te garanderen.
Er zijn twee soorten metaaloppervlakken: klassieke ferro-metalen (de AS801-primer wordt gebruikt) en andere zoals aluminium, legeringen, chroom (waarop speciale primers moeten worden gebruikt ...)
Als de velgen van de motorfiets zijn gespoten (in de fabriek), is het belangrijk om de bestaande lak op de velg niet te willen verwijderen. In dit geval heeft het geen zin om een grondlaag aan te brengen en kunt u de motor velg verf direct aanbrengen, na licht schuren met P500.
Als het oppervlak beschadigd is, zijn er kleine gaatjes, krassen, een primer-surfacer kan op de gebieden of op de hele velg worden aangebracht.
De oppervlakken en vormen van motorvelgen vormen volledig vrije ruimtes om aan te passen, waarop u elk lakeffect kunt gebruiken tussen de types motor velg verven die in de kleurenkaarten van de fabrikant staan, maar niet alleen, omdat het alle prachtige verven met carrosserie-effecten moet u ontdekken die wij vervaardigen en ter beschikking stellen op onze site.
Dit is voor degenen die van plan zijn hun eigen motorvelgen voor het eerst te schilderen of een nieuw, succesvoller project uit te voeren : Hier zijn alle toebehoren van de verven van de motor velg die nuttig of enkel onmisbaar zijn om goed werk, kanon of aerosol te doen.
Dit gaat van schuurmiddelen, over lijmen, tot HVLP-pistolen ... Ontdek onze technieken en onze accessoires !
Velgen zijn speciale oppervlakken. Om ze te schilderen, houd de pols zeer flexibel en volg zoveel mogelijk de vormen van het te schilderen oppervlak. Omdat dit vaak onmogelijk is, is de meest effectieve techniek om in de ene richting te schilderen, dan in de andere, om de twee « hellingen » van elke staaf te bedekken.
Het is ook aan te raden om een « mobiele » : velg te hebben : dat wil zeggen, het is beter dat deze zich tegen zichzelf keert, dan dat de schilder zich omdraait met zijn spuitpistool en zijn slang. !
Om een perfecte glans en een uitstekende levensduur te garanderen, is het geheim om een goede vernis te kiezen en vooral om de hechting tussen elke laag te verzekeren, door een opeenvolging van lagen « nat in nat » of met schuren tussen elke stap.
CERASTAR ST8900X-vernis is vandaag de dunste, helderste en hardste vernis die we kennen. Het is een uitstekende keuze.
Het elastische product is een concentraat dat met mate moet worden gebruikt (vooral in de oppervlaktelagen) en dat uitstekende resultaten geeft voor het opvangen van steenslag.
> Verminder.
.
.
.