Geen producten
Prijzen zijn inclusief BTW
Vernis is een toplaag, dat wil zeggen de buitencoating van een carrosserie verf systeem voor scooters, dat uit meerdere lagen bestaat. De vernis, voor alle types van scooterverven, heeft een tweeledig doel, tegelijkertijd glanzend, aantrekkelijk en beschermend, en het voorkomen van krassen, water, zon. Op alle scooters, is er een vernis aangebra...
> Lees meerVernis is een toplaag, dat wil zeggen de buitencoating van een carrosserie verf systeem voor scooters, dat uit meerdere lagen bestaat. De vernis, voor alle types van scooterverven, heeft een tweeledig doel, tegelijkertijd glanzend, aantrekkelijk en beschermend, en het voorkomen van krassen, water, zon. Op alle scooters, is er een vernis aangebracht op een parelmoer of gemetalliseerde verf. Soms, gaat het om een matte scooter vernis
Als u reparatie- en opknapwerkzaamheden uitvoert, na krassen, is het altijd noodzakelijk om boven de verf te vernissen. Als u de verf niet opnieuw doet, omdat de inkepingen de verflaag niet hebben bereikt, schuur dan voorzichtig met water, gebruik schuurpapier en een beetje water en schuur vervolgens voorzichtig op een cirkelvormige manier.
Meestal is het raadzaam om de hele kamer te vernissen, niet alleen een gebied, om te voorkomen dat er een zichtbare « naad » ontstaat.
Het mengen gebeurt met een verharder. Hoewel het product wordt aangeboden als een spuitbus, is er een verharder die de uithardingsreactie mogelijk maakt die specifiek is voor professionele afwerkingen. Het is absoluut af te raden om te werken met een in winkels verkocht één-componentproduct.
De verdunning dient om het mengsel minder dik te maken en maak het mogelijk om de verf goed te strijken.
Nadat de verharder is toegevoegd, heeft het mengsel een korte levensduur, dus het product moet na 5 minuten staan worden aangebracht op de stroomlijnkappen die goed zijn geschuurd, ontvet en afgestoft.
Om een scooter succesvol te vernissen :
Het gebaar, de snelheid van de beweging, de afstand en de hoek naar de steun toe zijn de 4 geheimen om een prachtige vernis op een scooter verf te bereiken, die is beschilderd met een spuitpistool of spuitbus :
Men brengt een eerste laag toe op de onderdelen van de scooter. De laag moet glanzend zijn en zal zich na een paar seconden uitrekken. De tweede laag wordt na 7 – 10 minuten aangebracht.
Het vernissen van een scooter verf is echt de meest delicate en moeilijke praktijk, omdat het een kwestie is van het richten net tussen het gebrek (oranje huid) of overtollige (running).
Wanneer de vernis zich niet als een natte laag met een glans van licht op het oppervlak van de carrosserie vormt, is het een matte vernis. Deze vernissen zijn gevarieerd en variëren van gemiddelde glans tot 0% reflectie, met een totale absorptie van licht.
Het esthetische en visuele effect is zeer interessant : het geeft de indruk van een zacht en zijdeachtig oppervlak. Matte vernis voor scooters worden steeds vaker gezien, aangezien deze standaard worden geleverd door de merken van nieuwe scooters.
Laten we zeggen dat dit niet het beste idee is. Allereerst omdat het geen gemakkelijke techniek is, en waarom moeite doen om koppeling te maken met een product of door te polijsten, als het voldoende is om het hele deel van de kuip te vernissen om een onderdeel perfect, en compleet te krijgen.
De koppeling wordt op twee manieren gedaan : ofwel vlak na het vernissen, met het spuiten van « blender » op de contouren van de pas gelakte zone, of na kern droging, door een polijstende werking op de randen van de vernissen zones.
Speciale effecten Scooter verf
Primer en verbruiksartikelen voor scooter
> Verminder.
.
.
.