Geen producten
Prijzen zijn inclusief BTW
Nieuw product
Matte vernis professionele Polyurethaan
Zeer hoge weerstand
Formaat 290 ml, verharder inbegrepen
Spuitbus voor eenmalig gebruik
Onze matte spuitvernis zijn aangeboden met twee verschillende glansgraden :
Mat 15°
Super mat 4°
Deze twee twee-componenten polyurethaan vernissen bieden superieure prestaties.
Veruit superieur aan de weerstand van monocomponent spray matte vernissen die op de markt verkrijgbaar zijn, deze twee coatings zijn de eerste tweecomponenten matte vernissen in een spuitbus verpakt.
Ze bieden een optimale weerstand tegen krassen, koolwaterstoffen en slecht weer.
Het verschil tussen 1K en 2K matte vernis
1C : drogen door verdamping met lucht : De droge film kan oplossen met verdunner / de benzine
2C : verhardt door chemische polymerisatie : de droge film is ultrahard en resistent
Hun afwerking is perfect homogeen, met een « soft » visueel effect.
De 4° en 15°* vernissen bieden een zeer goede dikte en goed dekkend vermogen
* De glansgraad verwijst naar een schaal van 0 tot 100°.
Wijze van aanbrengen
Aanbrengen op geschuurd verven bij 500
Druk volledig op de rode knop onderaan de spuitbus
schud de spuitbus 30 seconden en laat twee minuten staan
breng twee normale lagen aan op het oppervlak
terwijl de spuitbus op 15 cm van de steun gedurende het spuiten wordt gehouden
laat tussen elke laag 5 tot 10 minuten staan
spuit niet meer lagen
Droogtijd bij aanraking : 45 min / tot in de kern : 6h
Droge dikte : 50 µm
Maximale gebruikstijd van de spuitbus : 30 tot 60min
Toepassingsgebied
matte spray vernis kan worden gebruikt voor automobiele, motorfietsen, fietsen, decoraties
Weerstand en formule voor de vernissen van moderne automobielen
In de automobile wereld zijn verven en vernissen de afgelopen 50 jaar sterk geëvolueerd : tegenwoordig zijn alle beste carrosserievernissen op oplosmiddel acryl-polyurethaanformules gebaseerd. Van alle andere bekende coatings biedt deze vernis het beste compromis van goede weerstand tegen de zon, regen, hitte en slijtage,
.
.
.
.