Geen producten
Prijzen zijn inclusief BTW
Aerosolen vertegenwoordigen de versie die onder andere door het grote publiek onder de andere type motor verven die bruikbaar zijn, zonder pistool of compressor. Ontdek al ons assortiment motorverf blikken : Dankzij onze uitrusting en als Franse fabrikant van motorverf kunnen we elk type product in spuitbus afvullen. Wij vullen de spuitbussen ve...
> Lees meerAerosolen vertegenwoordigen de versie die onder andere door het grote publiek onder de andere type motor verven die bruikbaar zijn, zonder pistool of compressor. Ontdek al ons assortiment motorverf blikken : Dankzij onze uitrusting en als Franse fabrikant van motorverf kunnen we elk type product in spuitbus afvullen. Wij vullen de spuitbussen verf nog dezelfde dag voor de verzending van de bestellingen.
Onze diensten voor het realisatie van tinten fabrikanten voor motor zijn daarom ook aangeboden aan klanten die geen verfpistolen hebben, met de op maat gemaakte productie van deze spuitverf voor motor, met levering op dezelfde dag.
Elk product is verkrijgbaar in een aerosolversie, waardoor het mogelijk is om een complete motorfiets opnieuw te verven of om een retouchering uit te voeren zonder enige uitrusting:
De primers in spray : wij bieden hecht-primairs aan voor alle steunen (alu, staal, kunststof). Wat oppervlakte-primairs betreft, deze vervaardigen wij in 1C of 2C* spuitbus.
1C staat voor 1 component : het is een één component, « lucht », droogverf voor de fasen vóór het vernissen.
2C staat voor 2 componenten : het is een product (lak, primer, vernis) dat een verharder bevat voor een superieure chemische uitharding.
De verf bouwers : dit zijn kleurpreparaten (met een minimale hoeveelheid van 100 ml mengsel overeenkomend met een spuitbus) die dezelfde dag van de bestelling worden gemaakt, volgens de formule van uw kleurcode.
Eén spuitbus bedekt ongeveer 0,5 m² in meerdere lagen. We vullen de spuitbussen met de producten die overeenkomen met de enkele tweelaagse kleuren (verf + vernis) of met de drielaagse tinten (basis + verf + vernis).
De meeste bestaande verven met speciale effecten zijn ook verkrijgbaar in spuitverfformaat voor motor (fluorescerend, holografisch, Candy, kameleon, enz.).
Kan men net zo'n goed resultaat krijgen met een spuitbus van motor verf of een verf in spuitpistool aangebracht ? Jazeker, want de verven van vernis basis type zijn zeer eenvoudig aan te brengen en de uiteindelijke glanzende tweecomponentenvernis in spuitbusuitvoering is qua aanbrengen en resultaat gewoon uitstekend.
Allereerst, als men over de benodigde voorzieningen beschikt (compressor en spuipistool), is het echt een slecht idee om spuitverven te kiezen. Allemaal gewoon voor een kwestie van aanbrengingkwaliteit, maar ook om een simpele reden van zuinigheid! Het gas-/verfgehalte dat het totale volume vormt (in het algemeen 400 ml) bestaat voornamelijk uit gas (ongeveer 75%)
Niet erg lang ! Om de eenvoudige reden dat elke spuitbus een gas onder druk bevat dat het sproeien mogelijk maakt en dat het onvermijdelijk uit de houder ontsnapt. Het product is altijd goed voor maanden of jaren, maar helaas is het niet aan te raden om spuitbussen langer dan 1 maand te bewaren, vooral als ze op bestelling worden gevuld, met het risico dat de druk daalt, tot de totale verdwijning van het gas. Dit is voornamelijk het geval bij parelmoerverven : het volstaat dat er een parel in het ventiel aanwezig is, zodat het gas heel langzaam ontsnapt.
Gemetalliseerde verf van motor
Chroomeffect voor motorverf
Verf van motorcross voor plastic
> Verminder.
.
.
.